آرات حسینی نابغه و فوتبالیست مطرح جهان

آرات حسینی متولد 1392 کودک نابغه حدودا 6 ساله ای است که اسمش به سرعت در فضای مجازی پرطرفدار شده و در همین سن کودکی از سلبریتی های عصر حاضر شده است. این کودک باهوش و فعال بابلی، از سن یک سالگی با مربیگری پدر فعالیت خود را بدون هیچ گونه حامی در آکروبات و ژیمناستیک شروع کرده و از همان ابتدا مورد تحسین همگان قرار گرفت. پدرش از ابتدا با انتشار فیلم های آرات از هنرنمایی هایش در عرصه فضای مجازی توانست آرات را در سطح ایران و جهان مشهور و محبوب گرداند. پدر آرات از سه سالگی متوجه دستان توانمند و حرکات بدنی و قدرت فوق العاده او شد و برای او برنامه های تمرینی به منظور افزایش قدرت بدنی تنظیم کرد. این کودک نابغه با استعداد بالای ورزشی و قدرت و توان بالای بدنی توانسته است در میان کودکانی با رده سنی خود به یک کودک نابغه تبدیل شود.

آرات حسینی چندی قبل با یکی از بهترین مربیان شنای مدرسه آرمان دیدار داشته است. این کودک نابغه برای یادگیری شنا و افزایش مهارت خود در این زمینه برای اولین بار به مدرسه ی شنای آرمان مراجعه کرده است. این مجموعه یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش شنا در اصفهان است. آموزش اصولی و انواع تکنیک های شنا در کنار محیط بهداشتی استخرهای شنای مدرسه ی آرمان باعث شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا برای یادگیری حرفه شنا به این مجموعه مراجعه کنند. مربیان متخصص و باتجربه مدرسه ی شنای آرمان قادر هستند با رعایت کلیه ی نکات ایمنی به افراد در تمامی سنین مختلف، تکنیک های متفاوت شنا را آموزش دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام در دوره های آموزش شنا کودکان اصفهان در این مجموعه، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آرات حسینی نابغه و فوتبالیست مطرح جهان

در ادامه می توانید عکس های حضور این کودک نابغه را در مدرسه ی شنای آرمان مشاهده کنید:

فعالیت آرات حسینی در ورزش

آمادگی جسمانی و قدرت بدنی آرات حسینی از همان سنین کودکی باعث شده است تا این کودک نابغه بتواند در زمینه ورزش به معروفیت بسیار بالایی دست پیدا کند. هدف این کودک نابغه انتخاب تیم های بزرگ ورزشی و قهرمانی در دنیا است و در این راستا تمامی تلاش خود را به کار برده است.

این کودک نابغه امروزه در زمینه فوتبال به صورت تخصصی کار می کند، هدف او رسیدن به جایگاه مسی است و برای این منظور هر روز تمرینات بسیار سنگینی را انجام می دهد. فعالیت های آرات حسنی در زمینه ورزش باعث شده است تا بتواند در سال 1401 به باشگاه بزرگ سپاهان بپیوندد. به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالای این کودک نابغه در کنار آمادگی جسمانی بسیار خوبی که دارد، دور از انتظار نیست در آینده بتواند به مراتب بالایی در زمینه ورزش دست پیدا کند.

حضور آرات حسینی در مدرسه شنا آرمان

حضور آرات حسینی در مدرسه ی شنا آرمان نشان دهنده میزان اعتبار این مجموعه آموزشی شنا است. این کودک نابغه ساعتی را در مدرسه شنای آرمان سپری کرده و زیر نظر مدرس باتجربه این مجموعه شنا کرده است. مدیریت محترم این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار برده است تا بتواند با ارائه بالاترین سطح خدمات، راحتی را برای هنرجویانی که قصد یادگیری شنا را دارند، فراهم کند. مدرسه شنای آرمان ویژه همه سنین از خردسالان، کودکان، نونهالان، نوجوانان و حتی بانوان می باشد و توانسته است شناگرهای ماهری را آموزش دهد. شما عزیزان می توانید با شرکت در دوره های آموزشی این مجموعه در سطح ملی و بین المللی به درجات عالی دست پیدا کنید. کلاس های آموزشی شنای این مجموعه بسته به درخواست شما به صورت خصوصی و یا عمومی برگزار می شود.

کیفیت و سادگی در بیان آموزش باعث استقبال گسترده از این مجموعه شده و توانسته است کودکان و نونهالان زیادی را به شنا علاقه مند کند. تمرینات شنا با توجه به سطح آمادگی جسمانی و اهداف شما، می تواند متفاوت برنامه ریزی شود. مدرسه شنای آرمان به شما این اطمینان را می دهد که بدون ایجاد عارضه برای بدنتان، بتوانید تکنیک های شنا را به صورت کاملا اصولی فرا بگیرید.